Každý týden přidávám nové umělecké dílo. Jsou to věci, na kterých zrovna pracuji, případně starší ještě nezveřejněné díla.
Cyklus obrazů Haiku plně splynul a prolnul se s keramickými reliéfy na téma krajina. Propojení malby, grafiky a keramiky je v poslední době tak těsné, že mnozí diváci nerozeznávají techniku díla.
Stále častěji ve svých pracích prolamuji hranici mezi realitou a abstrakcí. Takovou ukázkou je i reliéf Kořeny. I když má zcela reálný název, celkový projev se pohybuje za hranicí reality.
Dnes jsem si pro vás připravil další ze série industriálních reliéfů - reliéfy Švédská trojka a Derviš. V obou případech jde o silně stylizované postavy s expresivní barevností.
V dnešním díle týdne jsem poprvé použil do kompozice zlatou barvu. Až chorobně jsem se jí vyhýbal, považujíc ji za barvu nadbíhající vkusu. Dnešní reliéf si sám o ní řekl a je to přesně ono, co tam má být.